Ajot loppu tältä kesältä?
perusinsinööri
2010-10-25 21:47:49 UTC
Jokos porukka on vienyt pyöränsä talviteloille? Itse vein viime lauantaina,
enkä ollut sitä ennenkään juuri ajellut pitkään aikaan.
Marko
2010-10-26 09:47:38 UTC
Post by perusinsinööri
Jokos porukka on vienyt pyöränsä talviteloille? Itse vein viime
lauantaina, enkä ollut sitä ennenkään juuri ajellut pitkään aikaan.
Sama täällä. Viimeksi tullut ajettua heinäkuussa, muistaakseni.
Ostin alkukesästä trial-pyörän ja pirskale sentään, se koukutti niin ettei
katumopoa ole edes muistanut.
Vähän ollut mielessä katupyörän myyminen kokonaan. Vähän turha kapistus kun
työmatkoja ei kesällä juuri viitsi ajaa kuumuuden vuoksi ja perheen kanssa
liikkumiseen mopo ei käy. Pelkkä ajaminen päämärättömästi ei ole koskaan
innostanut.

Jos ei ole liukasta niin kaippa sitä pitää kuitenkin kerran kuussa vuoden
loppuun asti käydä kokeilemassa ihan vain uteliaisuutta.

Marko
Sami Setälä
2010-10-26 17:29:39 UTC
Post by perusinsinööri
Jokos porukka on vienyt pyöränsä talviteloille? Itse vein viime
lauantaina, enkä ollut sitä ennenkään juuri ajellut pitkään aikaan.
Noin kävi jo pari viikkoa sitten. Ei vaan mahdu tarpeeksi lämmikettä ajoasun
alle, ja toki täällä Tampereen korkeudella myös aamuliukkauden riski sekä
aikaisin tuleva pimeä veivät muutenkin puuhasta viehätyksen. Sinänsä mikään
ei estä kauniina päivänä nykäisemästä peliä vieläkin tallista ulos ja tien
päälle. Lauantaina olisi melkein voinut noin tehdäkin jos olisi ehtinyt...
No, kahdeksan tonnia reilussa kahdessa kuukaudessa, vaikka lomaa ei ollut
tuosta kuin viikko, niin pitää olla tyytyväinen. :) Josko sitä ensi kesänä
ehtisi joskus livenäkin seuroihin... Tosin tämänvuotisten viestien määrästä
päätellen ryhmän selviäminen talvesta näyttää huonommalta kuin koskaan
ennen.

-Sami-
Ari J.
2010-10-26 21:25:48 UTC
Post by perusinsinööri
Jokos porukka on vienyt pyöränsä talviteloille? Itse vein viime lauantaina,
enkä ollut sitä ennenkään juuri ajellut pitkään aikaan.
Eräs päätapahtuma on vielä edessä
http://mp69.fi/index.php?sivu=etelaen-pystymettae
--
Ari J.
raikas keli luvassa
Juha73
2010-10-28 19:32:49 UTC
Tänä viikonloppuna ajattelin pistää talviteloille, mutta varmaan vielä
kerran pitää lyhyt lenkki käydä varovasti heittämässä. Alkaa olla
riittävästi huoltokohteita ilmennyt, että pieni paussi on ihan ok ;)

JuHa
-TL1000S & VZ800 '97-

Mp-aiheiset nyyssiryhmät webissä http://www.mp-foorumi.com
Marko Kaittola
2010-10-31 18:09:35 UTC
Post by perusinsinööri
Jokos porukka on vienyt pyöränsä talviteloille? Itse vein viime
lauantaina, enkä ollut sitä ennenkään juuri ajellut pitkään aikaan.
Eilen lauantaina kävin Pirkanmaalla, 560 km. Huomenna pyörä huoltoon ja
sieltä talviteloille.

Wanhalla pyörällä tuli tämän kauden aikana ajettua n. 3.000 km,
kesähelteillä kun ei ajatus ajovarusteiden pukemisesta oikein napannut.
Vajaat pari viikkoa sitten hankin tilalle uudehkon V-Stromin, sillä
tullut mittariin n. 1.000 km.

Kausi on ollut vähän heikko, mutta josko ensi vuonna tulisi ajeltua
enemmän.

- Marko
--
| Marko Kaittola | | ***@Kaittola.NET |
| Niemeläntie 8 | | http://www.kaittola.net/moa/ |
| Finland | | Tel +358 44 553 8990 |
m***@nospam.iki.fi
2011-04-03 10:39:00 UTC
Post by Marko Kaittola
Post by perusinsinööri
[...]
Kauden avaus on varmaan ensi viikolla. Tiet alkavat jo olla ajokunnossa,
mutta piha on vielä hiukan haasteellinen.

Viiden kuukauden pituinen ajotauko on tuntunut paljon pidemmältä, ja
paksut hanget ovat vieneet kaiken toivon tulevasta kesästä. Mutta josko
se nyt muuttuisi iloksi.

- Marko
--
***@Kaittola.NET

"Vene on vedessä oleva reikä johon kaadetaan rahaa."
(Dag Stenberg, 2.2.2004)