Miksi harrikkakuskit eivät tervehdi toisiaan?
Kati Laakkonen
2010-04-29 21:49:20 UTC
No yritä itse ohjata kottikärryä yhdellä kädellä...

;) Tässäpä vapun piristykseksi muunnelma vanhasta vitsistä...

Kati
Tepsa Suojoki
2010-04-30 10:38:52 UTC
Post by Kati Laakkonen
No yritä itse ohjata kottikärryä yhdellä kädellä...
;) Tässäpä vapun piristykseksi muunnelma vanhasta vitsistä...
Kati
Eihän se onnistu kun tutisee. Katille terveisiä, vaihdoin 4:n K-Bemarin jälkeen Pannariin, on hiukan
notkeempi.
Tepsa Suojoki
Kati Laakkonen
2010-05-02 22:54:48 UTC
Post by Tepsa Suojoki
Post by Kati Laakkonen
[...]
Hmm, minulla on se vanha bemari vielä tallissa eikä sieltä välttämättä
edes tänä kesänä poistu. On muita kiireitä. Aika aikaa kutakin, ehkä
tästä touhusta taas jossain vaiheessa innostuu uudestaan ja jaksaisi
hommata uuden moponkin.

Kati